Johanna Herrstedt - GlitterBox -

T U S E N

När jag vaknade idag var det första jag gjorde att kolla min ställning i Miss Glossy tävlingen och jag tappade nästan hakan när jag såg att jag redan på två dagar har fått över 1000 röster! Jävlar i min låda :D Tusen tack till alla som har röstat! Jag har även bytt bild till den översta av dessa för jag tänkte att den var mer "modellmaterial" med tanke på att jag har minimum makeup och det är ju som sagt en naturlig skönhet de söker... Och käk- och kindben är ju alltid uppskattade har man lärt sig efter att ha kollat på alla säsonger av Top Model. Visst är det skitdålig webcam-kvalitet men jag och mitt hår ser ju iallafall bra ut. Hade tänkt att ta några nya imorgon dock!
Och nej, jag vinner inte hela tävlingen om jag har mest röster. Det är tyvärr inte så enkelt haha ): Reglerna är sånna att de 10 stycken med flest röster går vidare till delfinal i Stockholm och så väljer L'Oréal Paris 10 andra deltagande och det ger mig bara känslan att hela tävlingen redan är uppriggad ): Men men, jag håller huvudet högt och håller tummarna för mig trots att jag både har min längd och töjda öron emot mig!
Och så tjatig som jag är så påminner jag er igen om att om ni vill rösta på mig så klickar ni ->HÄR<-  och sen klickar på den littla like-knappen under min bild :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Röstade! med tanke på hur jävla snygg du är så tror jag att du har världens chans! Tycker också att dom på bilden är jättelika, samma läppar och ögon allt :o weird! Men lycka till :)

2013-09-22 @ 19:35:56
Postat av: Anonym

Går ej
Du kommer ej upp när jag tröck på länken. Stod att johanna herrstedt ej fanns

2013-09-23 @ 02:50:26
Postat av: Matilda.

Verkar som om flashback har hackat sig in på sidan, alla bidrag är borta och de som finns kvar heter ''flashback.org'' och har deras logo. Fan vad tråkigt. Hoppas att dom kan fixa tillbaka det.

2013-09-23 @ 03:18:44
Postat av: Faster

Vilka skitstövlar Flashback är. Hackat Miss Glossy. Hoppas de löser allt. Du ledde ju.

2013-09-23 @ 07:44:41
Postat av: Jessy

Åh du är så fin, jag orkar inte.

2013-12-04 @ 20:31:56
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0