Johanna Herrstedt - GlitterBox -

DIOR ADDICT

© Johanna Herrstedt

När jag kom hem idag stod det en fin liten påse på mitt nattduksbord som det stod "surprise" på. Jag stod och tittade på den ett tag för jag förstod inte riktigt varför. Det är ju inte julafton än, dessutom har den största delen av min familj bestämt oss för att inte ens byta julklappar, jag är inte den som får eller har fått dyra saker bara sådär och jag har inte direkt gjort något speciellt för få något. Till slut tog jag en titt i påsen och till min förvåning hittade jag min absoluta favoritparfym Dior Addict Eau de parfum. Jag ringde mamma på direkten och frågade varför men tackade hundra gånger om! Nu jävlar ska jag vara den bästa dottern en mor kan ha.
Det började med att när jag fyllde 14 och mamma skulle köpa Dior Addict eau délice (som också luktar jättegott men inte min typ av parfym) i födelsedagspresent med hon råkade köpa fel och det blev den mörkblåa flaskan. Men tur var väll det för annars hade jag troligen inte upptäckt den alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0