Johanna Herrstedt - GlitterBox -

R O S E S

(Om ni undrar varför jag skriver på engelska ibland så är det för att jag har länkat/ska länka inlägget på tumblr och jag har ju rätt många följare där som inte kan svenska)

A while ago when I was in town with my friend Ebba we went to Topshop to look for a dress for Ebba when I came across this lovely hariband! I was looking for it a looooooong time ago but I never found it so I was super excited to finally find it (when I wasn't even looking for it haha) :) 
And sorry for the poor blogging but it's just not that fun to blog when you don't get any response so you don't really know if anyone actually gives a fuck about it /:

Kommentarer
Postat av: Amanda

så fin!
undrar en sak, vad använder du för svart hårfärg?

2013-04-25 @ 19:45:58
URL: http://youngsithlord.blogg.se
Postat av: Fiona

Åh vet att det finns många som uppskattar det du publicerar i bloggen! Jag själv ger aldrig feedback, utan jag läser bara, vilket jag tror de allra flesta gör. Hoppas du börjar blogga mera igen som förr! :)

2013-04-25 @ 19:58:44
Postat av: Selma

Jahaaa jag trodde du hade gjort den själv hah. Superfin!

2013-04-25 @ 20:02:51
URL: http://selmaabbassi.blogg.se
Postat av: My

Har saknat din blogg, gått och väntat på att något ska hända.
Du har många läsare så bara fortsätt!

2013-04-25 @ 20:28:40
Postat av: Amanda

Jag är en sån som sällan kommenterar. Ska försöka bli bättre på det, gillar din blogg starkt! Och hårbandet var riktigt snyggt :)

2013-04-25 @ 21:48:22
URL: http://myrabbithole.blogg.se
Postat av: Emma w

Jag orkar aldrig kommentera då jag läser bloggar just för att läsa och se bilder, inte för att skriva... Men jag brukar kika in på din blogg varje vecka för att se om det hänt något nytt c: Tycker om dina bilder jätte mycket. <3

2013-04-26 @ 15:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0