Johanna Herrstedt - GlitterBox -

TUNNELS


© Johanna Herrstedt

Många har frågat mig vilken/vilka tunnlar jag har i flesta bilderna och dom heter BSFTE 002 Black steel doubble flared eyelet och jag köpte mina hos Tribe där jag också piercade min vertical labret :) Från 6-10 mm kostar dom 125 SEK och från 12-40 mm kostar dom 195 SEK.
Personligen tycker jag att dom är skitbra! Visst kan det vara lite jobbigt att sätta i och av dom men det positiva om det är att dom sitter fast och man tappar dom inte. Plus att det är stål också så går dom inte sönder :)

Translation:
Many have been asking me which tunnel(s) I have in most pictures and they're called BSFTE 002 Black steel doubble flared eyelet and I bought them at Tribe where I pierced my vertical labret as well :) From 6-10 mm they cost 125 SEK and from 12-40 mm they cost 195 SEK.
Personally I think they're awesome! Sure, they can be a bit hard to put in and out but the positive about that is that they're stuck enough so you won't drop them. They're in steel so they won't break either :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du kan köpa dom mycket billigare på piercing.nu, just saying :D

2012-05-02 @ 13:24:43
Postat av: Pau

awesome! :D

Tycker att töjningar e skit snyggt! de e synd bara att så många stör sig på att man har det.

2012-05-03 @ 11:36:53
URL: http://crazycoffin.blogg.se/
Postat av: sourcreamxx @ dv *lol*

Det ska vara trä.. Finare och luktar inte så förbannat mycket ollon.

2012-05-06 @ 15:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0