Johanna Herrstedt - GlitterBox -

OUCH


Detta handlar faktiskt inte om för hård tandborstning eller tandtråd, blodet kommer inte ens från tandens rot eller vad man ska säga! Såhär gick det till... Jag skulle öppna en burk men locket satt jättehårt så jag tod tänderna mot locket egentligen och öppnade den som en grottmänniska. Men lite visste jag att locket skulle flyga av och att burkens kant skulle slå mig rätt i tandköttet och slå två jack så det började blöda ): 

Translation:
This is actually not about too harsh tooth brusing or floss, the blood is not even comming from the tooth's root or what so say! This is what happened... I was going to open a jar but the lid was stuck too hard så I took my teeth against the lid and opened it as a caveman. But little did I know that the lid would fly off and that the jar's edge would hit my gums and hit two cuts in my gums so it started to bleed ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0