Johanna Herrstedt - GlitterBox -

WORK IN PROGRESS

Håller på att ännu en gång måla the lovely Lana! Fast känner att jag måste lägga mig och sova nu så på tisdag eller onsdag forsätter jag :) Den förra föreställde Lana från hennes Video Games-period men nu jävlar så är det Blue Velvet istället! Måste säga att jag är riktigt nöjd redan!
Egentligen är det ganska galet hur mycket man kan skapa från ett vitt papper och en penna o: Jag menar, titta bara på hur bilden såg ut precis i början då jag bara hade dragit dom första linjerna! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad bra, du är riktigt duktig!:D

2012-12-24 @ 03:35:28
Postat av: c

omg va duktig du är :O , vad använder du för papper och pennor/vertyg? :):):)

2012-12-25 @ 00:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0