Johanna Herrstedt - GlitterBox -

V O L U M E B O O S T E R


© Johanna Herrstedt

Detta är ett inlägg jag hade tänkt göra i somras med jag glömde HELT bort det men såg dessa bilder av en slump medan jag letade efter en annan bild. Bättre sent än aldrig :)
Anyhow, I somras köpte jag denna lip plumpern som jag tänkte rekommendera för att mina läppar blev märkbart fylligare av att använda detta och det kostar bara 35 kr. Precis som alla produkter varierar resultatet från person till person så det betyder ju inte att du får exakt samma effekt o: Däremot rekommenderar jag INTE att använda detta om dina läppar är nariga/spruckna, det gör sjukt jävla ont...

Taget från eleven's hemsida:
http://eleven.se/procle-lip-balm-volume-booster

Proclé Lip Balm Volume Booster


Skydda dina läppar samtidigt som dom får ett fylligare utseende. Med en särskild vetenskaplig sammansättning med kollagen, ökar den dina läppars naturliga volym.

Applicera som ett vanligt läppbalsam, efter en liten stund kommer du känna en värmande, stickande känsla som varar en stund. Resultatet blir sexigt, fylliga läppar med lätt rosa skimrande glans


Kommentarer
Postat av: (((:

Köpte du denna i butik, eller online? Om i butik, vilken :OOO

2012-12-16 @ 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0