Johanna Herrstedt - GlitterBox -

F L A S H B A C K


Juni 2010, då jag fortfarande var helt okunning inom smink och hår men experimenterade med det stup i kvarten vilket har lönat sig! Då var jag ockå en tanig och osäker liten flicka med lågt självfötroende men var ändå ganska nöjd med livet. Om man ska jämföra mig med mot den jag var då med den jag är idag så har jag betydligt mycket mer självförtroende och jag är väldigt säker i mig själv. Och så har jag lagt på lite hull här och var sen den här bilden var tagen, ca 5 kg faktiskt.Längre har jag blivit också! NÅGON HAR BLIVIT EN KVINNA MMM-HMMMM!

Kommentarer
Postat av: damn

nice eyebrows u had

2012-12-15 @ 14:21:07
Postat av: Karina

love the hair color, is that your natural? :)

2012-12-15 @ 17:31:08
URL: http://karinaf.blogg.no
Postat av: Anonym

what is the name of that haircolor? ur to pretty to even exist love <3

2012-12-15 @ 18:18:01
Postat av: Wysteriia

Jättefin sminkninG :)

2012-12-17 @ 18:14:20
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0