Johanna Herrstedt - GlitterBox -

TRASIGA VINGAR

© Johanna Herrstedt

Jag satt på balkongen och åt kladdkaka, drack chai och spelade Wordfeud då en liten fjäril flög jättevingligt förbi mig och landade på golvet då jag såg att dens vingar var helt trasiga O: Den kröp runt på golvet en stund tills den stannade och darrade lite smått. Ska en frjärilar leva såhär års? Hursom, jag kollade till den några minuter senare och nu ligger vingarna platt mot golvet och den är helt stilla så den är nog död nu :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww.. sorgligt ju :(

det borde vara för kallt för fjärilarna nu.

grym bild verkligen. den är lite tragisk på nåt vis :(

2011-10-16 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0