Johanna Herrstedt - GlitterBox -

CHRISTMAS MAKE-UP "PRACTISE"


© Johanna Herrstedt

Har "övat" lite och testat mig fram till hur jag ska ha mitt smink på julafton som är imorgon... herregud jag vill inte ens. Har ingen julkänsla ALLS! Känns som en helt vanlig dag är imorgon ): blir så ledsen, har längtat efter jul alla år jag kan minnas, men iår är allt bara helt borta ): nåväl, det blir väll bättre nästa år!

Hursom, tillbaka till sminket! Jag ska nog lägga till lite mer rött och kaanske göra det lite mörkare o: Och så ska jag lägga till eyeliner och lösögonfransar så blir det nog finfint! Och juste, ögonbrynen ska jag definitivt göra bättre, för här blev dom/den inte bra alls ):

OOooch så vet jag att jag har bloggat väldigt dåligt och har inte gjort saker jag har sagt att jag ska göra... Jag vill inte ta upp varför så jag skulle uppskatta att ni accepterar det och kind of låtsas som allt är som vanligt ):

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, så pene øyne <3

2011-12-27 @ 01:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0