Johanna Herrstedt - GlitterBox -

PÅ MIN BALKONG

© Johanna Herrstedt

Jag sitter på min balkong och dricker en underbar kopp varm chai ur min nya teakopp som jag köpte på Lagerhaus för 29 kr, den ser ut som en liten rosa potta! Och som pricker över i:et hittade jag några mogna bär i blomkrukan ♥ Och som en liten extra mysfaktor spelas Paramore – The Only Exception i mina hörlurar, den är så fin!

Jag skulle från början fara till min bror och hälsa på honom(,Jossan) och hans dotter som snart fyller 2, men med småbarn kan ju planer ändras när man minst anar, så besöket blev aldrig av :( Men jag har det ändå bra här på min balkong!
Åh, jag känner mig så mysig idag trots att det ser ut som det kommer regna snart. Jag brukar vara rätt nedsämd och ha huvudvärk dagar som denna egentligen! Vad är det som har flugit i mig?

Kommentarer
Postat av: Andreéa

Gud vad gott chai såg ut då..Vet inte var det är men det såg gott ut..

2011-08-14 @ 20:00:27
URL: http://astarcrossedhell.blogg.se/
Postat av: moa

Du har myckeeet bra musiksmak enligt mitt tycke!

30 seconds to mars, paramore... Går bara att älska :-)

2011-08-14 @ 23:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0