Johanna Herrstedt - GlitterBox -

MIDNATT


© Johanna Herrstedt
Hej och hå här sitter jag sent om natta och dricker saft ur min systers coca-colamugg klädd i min väldigt slitna Respekttröja som har blivit utsatt för målarfärg. Jag borde egentligen städa mitt rum och duscha eftersom min Patrik kommer hit imorgon, nej idag blir det ju. Åh, min Patrik, jag blir glad bara av att tänka på honom ♥
Jag har blivit himla glad i högt ISOtal på bilder numera! Skitsnyggt är det! Men jag har ganska lågt ISOtal inställt på min kamera så jag lägger nästan alltid till det efteråt på datorn.

Kommentarer
Postat av: Juliet

din hals ser alltid så läskig ut.. säker på att du inte är en alien på riktigt? 8)

2011-08-02 @ 03:31:28
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du skärt dig på benen ?`???

2011-08-03 @ 02:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0