Johanna Herrstedt - GlitterBox -

MÅNDAGSGODIS

© Johanna Herrstedt

Jag har sagt det många gånger förut och jag säger det igen, jag är en riktig gottegris och godis på vardagarna gör mig bara gladare! MEN, jag ska inte äta så mycket godis som jag gör/gjorde O: Nej, jag är inte en sådan som tänker "jag kommer bli fet om jag fortsätter såhär", för jag hade varit fet för längesedan som det så var fallet att jag blir fet av godis! Men min ungdombliga ämnesomsättning gör mig icke rund! Men varför jag inte vill äta så mycket godis mera är för att jag får ont i magen :( och det är inte snällt mot plånboken heller! Så godiset får vänta tills helgen :)
Sååååå för att dämpa mitt godissug äter jag frukt istället då och då! Och vitaminer gör mig bara gott ju, plus att det alltid finns frukt hemma så jag köper inte det själv.......... Och låt mig säga, jag äter betydligt mindre godis än vad jag gjorde några veckor sedan och jag har inte lika ont i magen längre :)

Kommentarer
Postat av: Melody

Åh, ananas är jättegott, dock kan jag inte äta det då min emalj är så sliten att jag får ilningar i tänderna. :(

2011-08-22 @ 20:37:28
URL: http://melodymarvelous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0