Johanna Herrstedt - GlitterBox -

FRÅN MITT FÖNSTER

Once again har jag haft en sömnlös natt då jag som vanligt fick se hur solen gick upp och hur vädret ändrades. Fy fan för dimma :( eller, det är okej om man ska vara inne hela dagen men det ska inte jag! Och jag ska ta kort med Patrik och vi båda har hår som blir krull av att vistas i fuktiga miljöer! Vi kommer se ut som pudlar haha ♥ Eller så kan vi ta kort inomhus också.... Men det är finare ute! ÄSCH, VI KOMMER PÅ NÅT! Bara vi har bilder på oss innan den 4:e (som förövrigt är min födelsedag och våran månadsdag).
03:47
05:47 EY WALLA JAG TOG KORT MED PRECIS 2 TIMMARS MELLANRUM!
Förövrigt, godmorgon Sverige!
© Johanna Herrstedt

Kommentarer
Postat av: Juliet

kan inte du visa bilder på ditt rum? :D (omdu inte redan har gjort det)

2011-08-02 @ 08:36:08
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: stalker a.k.a beundrare

fan vad nice bilder! :O

2011-08-02 @ 10:14:17
Postat av: Sanna

sjukt fin blogg och så inspirerande , och du är så fin! Vad har du för hårfärg eller ja vad heter din hårfärg? :>

2011-08-02 @ 20:18:05
URL: http://blackmonster.blogg.se/
Postat av: EpicWaste

sv: Förlåt mig jag glömde helt och hållet vart jag hittade bilden!

hade precis kommit hem och hade bråttom ut igen så googlade bara och la in bästa bilden!

men har skrivit in dig nu, och hoppas du inte tog för illa upp!

2011-08-03 @ 13:13:30
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0