Johanna Herrstedt - GlitterBox -

RÖSTA FRAM MISS GLOSSY

Som några av er fördmodligen har märkt blev L'Oréals tävling Miss Glossy hackad av flashback.org som bytte namn på alla deltagare till deras domän och bytte alla bilder till flashbackloggan. Visst blev jag irriterad men jag tänkte att jag iallafall kunde byta profilbild till min egen eftersom jag fortfarande kunde logga in. Men när jag gick in till mina bilder var alla bilder jag hade laddat upp borta och utbytta mot bilder på andra tjejer så det var väll först då jag faktiskt blev arg. Sen under måndagen fixades sidan till så då tänkte jag ju inte mer på det sen tills imorse då jag såg att människor här och på tumblr hade skickat meddelande/kommentarer till mig om att det var nåt fel med länkarna för det gick inte och hitta mig - även om man sökte på mitt namn. Då blev jag så jävla trött och tänkte bara "Inte igen.....". När jag gick till hemsidan och skulle kolla läget så var min profil heeeelt borta. Och det fulaste var att alla andra deltagare hade blivit återställda med bild och poäng - förutom mitt. Jag kan ju nästan inte hjälpa att känna att det var riktat mot mig. Hur olycklig måste man vara med sig själv och/eller sitt liv för att ha ett behov att förstöra för andra? Och då menar jag inte bara förstöra för mig, utan för L'Oréal och dom andra deltagarna också. Nu är L'Oréal schysta och håller en tävling öppen för alla, dom gör liksom en bra grej, så vill någon sadistisk människa bara förstöra. Den/dom måste vara jävligt svaga i sig själva eftersom dom trycker ner andra. Usch för sådana människor /:

Men jag låter inte olyckliga människor med låg självkänsla och äcklig stil stoppa mig så jag har gjort en helt ny profil i tävlingen men självklart har jag tappat allt jag hade. Jag mejlade dom på [email protected] om problemet men dom pratade bara runt det så jag kände bara att jag pallade inte tjafsa emot. Det behövs nog mer än en person som ifrågasätter eller går emot om dom ska göra någon åt det.
I vilket fall så om du vill stötta mig och rösta går du in -> HÄR <- och trycker på like-knappet under min bild :) Det kan ta ett tag för sidan att ladda fram den. Om du vill vara en riktig ängel kan du dela med dig utav länken och/eller trycka på twitter-knappen för att tweeta. Ha en fortsatt bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

När jag trycker på like så visas det en bild på en annan tjej som hete Sandra Kripe.

"Miss Glossy 2013
http://www.missglossy.se/profil?id=4759
Sandra Kripe tävlar om att bli Miss Glossy 2013. Hjälp henne att vinna och gilla hennes bilder här."

Svar: Vad konstigt o: Så blev det inte för mig när jag provade och ingen annan har sagt det blir så för dom heller. Och när jag söker på Sandra Kripe finns det ingen profil vid det namnet
glitterbox.blogg.se

2013-09-24 @ 14:05:13
Postat av: cecilia magnusson

gud vad lågt ): har röstat i alla fall, hoppas du vinner!

2013-09-24 @ 17:30:32
Postat av: Sofie

Har gillat och delat på min twitter (har knappt några följare men ändå) hoppas att du vinner, för du förtjänar det verkligen! :)

2013-09-24 @ 18:57:49
URL: http://yasophoto.blogg.se
Postat av: Fanny

har röstat igen! du ligger ju i ledning :) lycka till!

2013-09-24 @ 22:43:59
URL: http://fannydarling.devote.se/
Postat av: taika

Herregud va du är vacker
Såg en bild på dig på en sida som heter weheartit för ett tag sen, det va inga taggar på vad du hette, men så såg jag massa bilder på dig dör igen idag & så stod det så hittade jag din blogg haha
Har typ aldrig sett ett finare utseende.

2013-09-26 @ 19:45:23
URL: http://nattstad.se/taikas
Postat av: Johanna

Ååh vilka jobbiga människor. Jag tycker att du skulle passa jätte bra som miss glossy och jag vill att du ska vinna yeahuhuh!

2013-09-29 @ 10:25:59
Postat av: Anonym

Hello, I think your web site may be having browser compatibility issues.
When I take a look at your website in Safari, it looks fine
however, if opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues.
I merely wanted to provide you with a quick
heads up! Apart from that, wonderful website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0