Johanna Herrstedt - GlitterBox -

LAZY DAY

Startar dagens lilla inlägg med en trött GIF som jag tog från min Gifyo (som jag väldigt sällan använder ) och förstorade. Idag iallafall är en sådan dag då jag bara känner "jag orkar verkligen inte" och allt är bara jobbigt ): Det är väll en blandning av att jag inte än har vant mig vid att gå och lägga mig i tid för att gå upp tidigt och att jag inte har kunnat jogga på jättelänge pga mitt löparknä, säckar ihop helt då. Uscha! Men knät känns faktiskt väldigt bra idag så jag ska testa att jogga en liten runda senare ikväll. Och det här med att jag inte har något att blogga om så ljög jag lite för jag har saker jag vill skriva om men är man som jag som har föräldrar som tittar till ens blogg då och då så kan jag inte riktigt skriva om det jag vill. Det är inget skämmigt eller olagligt, tror faktiskt många av mina läsare skulle kunna relatera till det för jag tror att åldersgruppen är i min egna ålder MEN det skulle nog bli "jobbigt" att kolla mina föräldrar i ögonen om dom läser det. Men liksom we all do it, will do it or at least think about doing it. Får väll börja alla pinsamma och ungdomliga inlägg med en varning haha ): Vad vill ni (mina läsare då, inte päronen) ens att jag ska skriva om? O: Jag vet! Om ni vill vara så vänliga så kan ni ju slänga in en kommentar där ni berättar hur gamla ni är och/eller skriver kort om vad ni vill ha mer av här så kan jag försöka anpassa lite efter det :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag är 18! säger inte nej till ungdomliga inlägg om du vill skriva om det! du får väl skriva en liten varning överst till dina föräldrar hehe <3 vet inte riktigt vad jag vill höra om annars.. allt möjligt? vad du gör om dagarna om du känner att du vill dela med dig, kanske vad du har på dig, intressen, tankar, känslor.

2013-09-04 @ 18:15:56
URL: http://fannydarling.devote.se/
Postat av: jenny

Är 20. Spelar inte så stor roll vad du skriver, bara du skriver mer!

2013-09-04 @ 18:38:13
Postat av: jesso

hur gjorde du gifen större? :)

2013-09-04 @ 19:27:08
URL: http://yesicahansson.se
Postat av: Emelie

20, hade uppskattat mer skönhetsgrejer, typ hur du sminkar dig, vad du använder om du börjat med något nytt eller sånt.

2013-09-04 @ 20:30:24
Postat av: Jonna

16, blir 17 inom några månader. (: Gärna ungdomlig (!!) och vardagliga inlägg. :)

2013-09-04 @ 21:10:38
Postat av: Elaine - En hopplös fotograf

23, med andra ord mer eller mindre pensionär haha närå, det vore för jävligt. Diggar när du gör inlägg med mat/snack-tips som på din instagram. Eller när du lägger upp vackra bilder på din makeup.. Får alltid massa inspiration och det är skoj! :)

2013-09-05 @ 00:12:51
URL: http://capricore.blogg.se
Postat av: Fiona

Fyller 16 inom kort. Så länge du bara bloggar MER blir jag nöjd. Är inte direkt en för fitness i enorma mängder, men inlägg om dagen, smink osv är alltid roligt att läsa om när du skrier. Och så foton. Dina foton är alltid så mysiga!

2013-09-05 @ 23:33:11
Postat av: Amanda

gärna foto-tips...för du är ju så grymt duktig!
och makeup-tutorials, skönhetstips och sånt
och hälso-stuff, du brukar ju lägga upp en del mat på ditt andra instagram-konto, skulle gärna vilja veta recepten för jag försöker själv äta mer hälsosamt och så, nya goda recept är roligt c:

2013-09-07 @ 16:58:25
URL: http://youngsithlord.blogg.se
Postat av: Amanda

fyller 20 btw (a)

2013-09-07 @ 16:59:32
URL: http://youngsithlord.blogg.se
Postat av: Ema Josefine

18, håller med Amanda att makeup-tutorials hade varit guld!
Annars skulle vardagligt snack vara intressant, hur du dealar med alldagliga problem osv, känns mer personligt :)

2013-09-07 @ 21:21:59
Postat av: Sara

18. Jag skulle vilja veta hur du håller dina lösögonfransar så fina! Ett inlägg om hur du rengör dem osv :)

2013-09-08 @ 18:38:40
URL: http://levergaletsnabbt.blogg.se
Postat av: Lilly

Kan du inte göra dina inläggstexter större? Man kan ju inte läsa vad du skriver. Får ont i ögonen när jag försöker så därför blir det alltid att jag bara kollar på bilderna när jag kommer in på din blogg. Vilket faktiskt är lite tråkigt.

Svar: Har du svårt att läsa kan du trycka på ctrl + så zoomar du hela sidan så ser du texten bättre. Personligen är jag pro-bildbloggar och har alltså med vilje satt fokus på bilderna och jag vill fortsätta så eftersom att det är just min blogg
glitterbox.blogg.se

2013-09-19 @ 13:14:49
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Ah men då fattar jag syfte med varför du har så lite text. :) Synd ändå men tack för hjälpen.

2013-09-21 @ 16:21:31
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0