Johanna Herrstedt - GlitterBox -

HELLO STOCKHOLM

Fick mejl i fredags om att jag hade kommit vidare till Stockholm i L'Oreals tävling. Känns helt fantastiskt! Jag vet dock inte om jag gick vidare i tävlingen för att jag var/är bland de top 10 som fått flest röster eller om juryn "handplockade" mig eftersom jag fick mejl tidigt i veckan om att jag skulle skicka in fler bilder till dom och information. Och så som jag har uppfattat det så skulle inte top 10 får besked förän idag. Fast sen så står det såhär i andändarvillkoren "Finalisterna som kommer att utses av L’Oréal’s jury kallas in till en final i centrala Stockholm onsdagen den 2 oktober" och jag blev ju inkallad i fredags så jag vet inte riktigt. I vilket fall är jag sååååå glad att jag kom vidare och tack så hjärtligt till alla som har röstat! :) Alltså wow om jag vinner hela grejen! Så dags att slå på charm, tydligt tal, rak rygg, hög haka och genuina leenden så jag är fit for fight och redo att möta L'Oréal och MIKAs (Skandinaviens ledande modellagentur)! Men även om jag inte vinner så är det ju en upplevelse i sig att ha kommit såhär långt och att faktiskt ha en chans :) Det är ju faktiskt bara 20 st som kommer vidare till Stockholm.
Haha jag har varit så nojig om att öppet tala om tävlingen och om hur det går för mig för det känns som jag kommer bli diskad från den om jag "avslöjar". Jag har läst andändarvillkoren 35840967450 gånger känns det som men inget pekar på att jag inte får blogga om det så det är la lugnt då!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Wow.. Alltså.. Wow! Grattis som fan :D Det är du värd! Mikas är ju en ganska stor agentur. Jag tror defintivt på att de "handplockat" dig, jag menar.. Det hade ju inte varit konstigt. Egentligen. Dom såg dina drag och ditt unika utseende och tog sin chans.. De har väl mer eller mindre första pax (om du förstår vad jag menar haha)?

Hur som helst: grattis igen! Så glad för din skull! :)

2013-09-30 @ 01:25:40
URL: http://capricore.blogg.se
Postat av: Wilma

Herregud GRATTIS ! Och hoppas du vinner hela tävlingen ! För det är du värd ! :)

2013-09-30 @ 06:33:00
Postat av: Isabelle

YAY :D

2013-09-30 @ 09:23:09
Postat av: johanna

Grattis!! :)

2013-09-30 @ 09:32:43
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: jenny

Redan när du skrev om tävlingen första gången så visste jag att du skulle gå vidare, hade absolut inga tvivel på det!:D grattis!

2013-09-30 @ 11:37:10
Postat av: bella

Det är du så värd. Du har alla förutsättningar till att bli modell!! Lycka till :D

2013-09-30 @ 12:50:07
URL: http://heysugarmagazine.se/isabelle
Postat av: Emelie

Grattis!

2013-09-30 @ 14:40:12
Postat av: Anonym

alltså jag har väntat på det här haha, hoppas verkligen att du vinner!

2013-09-30 @ 15:11:03
URL: http://overtaking.blogg.se
Postat av: emma

Grattis :*:*:* röstade på dig

2013-09-30 @ 16:05:59
Postat av: Alexandra

Vad roligt då ses vi. Gick också vidare :)

2013-10-01 @ 09:31:48
Postat av: Anonym

grattis! fy vad kul <3

2013-10-05 @ 12:00:30
Postat av: filippa

hej! Jag har precis skaffat blogg, roligt om någon vill kika in och lämna en komentar eller något tips! fin blogg!

2014-01-04 @ 19:46:46
URL: http://fekblads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0