Johanna Herrstedt - GlitterBox -

O U T F I T V I D E O # 1

 
It’s actually not my fault the quality is as horrible as it is. Videofy fucks it up when I upload my videos ): I will have a word with them because they haven’t done that to all my videos.
They must stop making me look like a monkey and you can’t even see what the dress looks like when that’s kinda the important thing in this videoooo ):

Anyways. Shoes from Vagabond, dress from H&M and the song is called “Silk” by Giselle.

By the way, the actual video is not 3 minutes long, I just forgot to cut off the part of the song that wasn’t needed

Kommentarer
Postat av: Elaine

Vid mina chipstuttar!!! Så sjukt snyggt klippt herrrrrrregud!

Svar: Haha chipstuttar, var härlig du är. Tack :)
glitterbox.blogg.se

2013-05-25 @ 20:06:31
URL: http://capricore.blogg.se
Postat av: A

Åh snälla människa berätta din hemlighet! Hur kan du vara så smaaaal?! Har du en sådan där gudagåva till förbränning eller äter du bara väldigt väldigt lite och tränar? Är så jävlans in i bomben avundsjuk på ditt utseende, du är så otroligt vacker <3

Svar: Asså egentligen behöver jag inte göra något för att vara smal för att det är sån jag är byggd men jag tränar ganska mycket för att bygga upp kroppen (inte för att bli smalare). Innan jag tränade hade jag samma klädstorlek som nu bara förutom att jag hade lite muskler och "mycket" fett, nu har jag istället mycket muskler och lite fett. Och i stort sätt äter jag vad jag vill. Jag tror inte du behöver vara avundsjuk, kan slå vad om att du är ett vacker precis som du är :)
glitterbox.blogg.se

2013-05-25 @ 21:05:17
Postat av: Johanna, makeup, naglar och trams!

Videon är verkligen jättefin, gillar den mer "poetiska" stilen att visa upp outfits. More of these! (sen att du är så vacker att jag vill äta upp mitt ansikte är en annan sak haha)

2013-05-26 @ 01:43:56
URL: http://theniceness.blogg.se
Postat av: andrea

what video editing software do you use? by the way, nice!

2013-05-26 @ 18:59:16
Postat av: andrea

what video editing software do you use? by the way, nice!

Svar: Adobe premiere pro 2.0. Thanks!
glitterbox.blogg.se

2013-05-26 @ 19:30:06
Postat av: Amanda

väldigt snyggt!
gillar redigeringen

2013-05-29 @ 14:05:02
URL: http://youngsithlord.blogg.se
Postat av: Markus

jag blev kär! :P

2013-05-31 @ 00:45:29
URL: http://Diggie.blogg.se
Postat av: Anonym

vad har du för storlek på dina töjningar? :)

Svar: 16 mm i båda :)
glitterbox.blogg.se

2013-05-31 @ 22:56:28
Postat av: Kajsa Ohlén

Åhh, ditt utseende, kvinna ♥.♥

2013-06-02 @ 16:35:19
URL: http://kajsaohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0