Johanna Herrstedt - GlitterBox -

M Å N D A G

Tänkte att det var dags att hoppa in och göra ett litet vardagligt inlägg. Inte för att jag har så mycket att säga, egentligen... Men i vilket fall har jag den senaste tiden stekt i solen och tagit några vändor i solarieöarna för well, jag fick mig något ryck att jag ville bli brun! Känns kanske ovant att inte vara blek nog att se döende ut med tanke på att jag nästan har undvikit solen sen jag var i Turkiet 2011. Kommer antaligen tröttna ganska fort som jag gör med allt men vadfan, en vinter och färgen är helt jävla borta!

Och så var det ju Göteborgsvarvet i lördags, medan det höll på var jag ute på havet och hade något av en nära-döden-upplevelse. Hursomhelst så har jag ett mål att springa Göteborgsvarvet nästa år så jag ska träna järnet inför det! Behöver bara ett par nya bra löparskor och ny sport-BH så att få det som födelsedagspresent den 4:e augusti hade inte varit helt fel... Och pengar till anmälningsavgiften ;))) Det längsta jag har sprungit är 2 mil så om jag bara lägger manken till så ska det nog gå galant men oattraktivt!
Hade varit kul om någon mer har Göteborgsvarvet 2014 som mål? 

Kommentarer
Postat av: Åau

Asså du e ju så jävla snygg! A, stört snygg, punkt.

2013-05-20 @ 20:28:17
URL: http://paulinathomas.wordpress.com
Postat av: Anonym

WOW! vilken skillnad. Du ser nästan "vanligare" ut nu

2013-05-23 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0