Johanna Herrstedt - GlitterBox -

F A V O R I T E N


Alla har vi det speciella plagget som varken är snyggt eller fult men passar till allt och är så jävla bekvämt. Denna urtvättade tröja är mitt bekväma safety-plagg som jag har ägt i ett par år nu och använder den nästan minst en gång i veckan. Som ni ser åvan så är den från min favoritaffär Monki! 
När jag köpte den var den ljusrosa men efter en miljon tvättar har den tyvärr tappat sin färg men inte fan stoppar det mig från att använda den flitigt på de dagar (oftast måndagar) jag bara känner "idag bryr jag mig inte". Det är ju fortfarande liiiite söt :) Och så är den positiv i det att man kan äta ihjäl sig för "gravidmagen" syns ändå inte eftersom tröjan hänger som ett tält från tuttarna!
Byxorna är faktiskt också från Monki men är väll ett av de mer misslyckade klädköp jag har gjort i mitt liv. Efter en timmas användning har dom töjt ut sig till max och sitter som en påse ): Speciellt korvar dom sig vid knäna och fyyyy vad det stör mig!

Kommentarer
Postat av: Liza

gud så fin du är!

2013-05-23 @ 19:21:58
URL: http://www.eruiel.blogspot.com
Postat av: Emilia

Så fin!

2013-05-23 @ 20:10:06
URL: http://emiliabrostrom.blogg.se
Postat av: Fiona

Samma sak händer med alla mina jeans! De töjer sig vid knäna efter bara ett litet tag, oavsett vilken affär de är från. Riktigt dåligt :(

2013-05-23 @ 20:50:41
Postat av: elin

ALLTSÅ DU ÄR SÅ VACKER. ):

2013-05-23 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0