Johanna Herrstedt - GlitterBox -

THE GREAT GATSBY


ÄNTLIGEN ska jag se The Great Gatsby! Har tänkt göra det sen den kom ut men det bliv aldrig av men nu jävlar :) Har hört och läst så mycket bra om den så jag är riktigt excited about this! Och förutom handlingen så verkar den estetiskt sett riktigt behaglig att titta på, om ni fattar vad jag menar. Det är så mycket detaljer och färger osv att mina ögon får multiply orgasms. Ni som har sett den, vad tyckte ni om den? Ni får spoila hur mycket ni vill, jag kommer inte läsa kommentarerna tills efter jag har sett filmer haha.
Sen så måste jag också påpeka att soundtracket till filmen är riktigt bra också, mmmm-mm! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emma w

Jag tyckte den var bra! För lite action och för mycket kärlek för min smak, men den får ändå tummen upp från mig haha.

2013-06-22 @ 13:51:12
Postat av: Josefin Borgman

Fruktansvärt bra film! Seriöst! Definitivt en av mina favoritfilmer, jag tycker att det finns så himla mycket i denna filmen. Själva kvalitén, storyn (har inte läst boken, men nu måste jag göra det, haha!), skådespeleriet och musiken! Allting var så häftigt, man märkte liksom att det var 20-talet som representerades, men med en cool och häftig filmatisering som gör så att man ändå kan förstå det, på något sätt. Underbar film!

2013-06-23 @ 00:58:24
URL: http://itsthemusic.blogg.se
Postat av: Isabelle

Den var helt okej.. Jättesnygg, men hemsk att titta på i 3D, får fan migrän.

2013-06-23 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0