Johanna Herrstedt - GlitterBox -

S K U L L

En snabb grej jag målade ihop en natt jag inte kunde sova. Brukar vara så. Jag gillar ju att måla och jag får väll säga det själv att jag är ändå rätt bra! Men jag målar i snitt 1 målning varannan månad /: Känns som folk tror att man målar stup i kvarten bara för att man är duktig? Så kul är det inte haha! Men det är ju en smaksak :) Folk frågar mig ofta om jag ska ha konst som yrke men jag känner verkligen att jag skulle aldrig palla att måla dagarna i ända för att ha mat på bordet och jag suger på att måla i photoshop. Visst gjorde jag en hel barnbok i photoshop när det var projektvecka i skolan nån gång i gymnasiet och då kom jag till skolan 8 och gick hem tidigast 5 varje dag efter att bara ha suttit och målat en jävla rosa enhörning (OCH SKIPPAT LUNCH) hela dagen. Det var inte kul alls! Dock funderar jag på att bli tatuerare... Typ som extraknäck

Kommentarer
Postat av: greta

tycker du är såå duktig! om jag skulle vara så där bra på att teckna skulle jag absolut vilja bli en tatuerare. go for it! :)

2013-06-29 @ 18:50:20
Postat av: Amanda

grym! :)

2013-07-07 @ 14:57:16
URL: http://youngsithlord.blogg.se/
Postat av: Jacob

Schysst anatomi! Målar och tecknar en del själv, nu väldigt sällan men förr väldigt ofta. Har märkt att samhället jag lever i inte riktigt inspirerar mig längre..
Aja, ska kolla igenom lite mer bland dina konstverk. Du är duktig :)

2013-07-10 @ 21:36:22
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com
Postat av: Neva

Åh, vad snyggt!Du får lägga upp fler av dina målningar;) Målar en hel del skelett själv, för tillfället:)

2013-08-14 @ 16:20:35
URL: http://www.nevas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0