Johanna Herrstedt - GlitterBox -

F R E D A G

© Johanna Herrstedt

Avslutade min dag med frukt, kaffe och en chokladbit efter att spenderat dagen med min bejb Ebba. Jag färgade och klippte hennes hår, och så käkade chips och glass. Vi tränade också som jag sa igår. Jag var ju då riktigt korkad igår som satt med datorn i sängen hela dagen och hade värdens sämsta hållning allt för länge så nedre delen av min rygg är hur jävla stel som helst. Ont gör det också! Så det var inte alls skönt att träna ): Får vila ut den "skadan..." imorgon så att det inte blir värre antar jag väl. Tja, finns inte så mycket mer att säga tror jag! Visserligen har jag en jävla massa och säga, åsikter och grejer, men jag är för trött att uttrycka mig. Skulle bara bli rörigt och konstigt ): Sen så har de inte något att göra med detta inlägget heller så kan trycka på allt lite till!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad är det för bok? :)

2013-07-11 @ 21:26:22
Postat av: Lina

Frågar samma som ovan, Vad är det för bok?! (:
Verkar intressant!

2013-07-18 @ 03:03:27
URL: http://feelslikehell.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0