Johanna Herrstedt - GlitterBox -

A U G U S T I B A R N


Idag är det min dag, min nittonde sådan. Tänker inte göra något storslaget inlägg med timelines och grejer. Jag är inte den som gillar att titta tillbaka och se vem jag var och vart jag har varit. Det mesta är ångestladdat men jag kan inget annat att tacka alla motgångar för dom har bara i senare dagar blivit till min fördel. Man måste slå i botten av de djupaste hav och gå sönder för när du läker och simmar uppåt är du starkare än vad du någonsin har varit när du är uppe vid ytan igen. Då vet man hur man skall vända motgångar till fördelar och överleva :) Ju äldre jag blir ju mer fyller jag ut mitt skin och blir allt mer bekväm it det. Om jag ska se tillbaka till den jag var för exakt ett år sedan och se på den jag är idag har jag klättrat flera våningar och jag blir starkare för varje steg jag tar. Självklart har jag en lång väg kvar och har många misstag att göra, jag är ju bara 19 år trots allt!
© Johanna Herrstedt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!! ♥

2013-08-04 @ 13:35:10
Postat av: Sanna

Grattis! :)
Älskar verkligen din blogg, din design, din stil, dina texter. Finner dig som en stor inspiration!

2013-08-04 @ 14:53:02
URL: http://modifiedsunrise.blogg.se
Postat av: Fanny

Stort grattis fina Johanna!

2013-08-04 @ 16:09:20
URL: http://fannydarling.devote.se/
Postat av: henrietta

jag fyllde nitton den tredje augusti, roligt att du fyller dagen efter! :)

2013-08-10 @ 23:20:37
Postat av: Lara

oj vad snyggt!!

2013-08-31 @ 19:01:06
URL: http://lararashid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0