Johanna Herrstedt - GlitterBox -

H Ä L S A


Instagram: JohannaHerrstedt

Tänkte att jag kunde hoppa in och berätta att det går ganska bra med mitt sundare liv som jag valde att leva för ett bra tag sen. Sure thing, jag är ingen häsloguru men det siktar jag inte på att vara heller. Jag vill bara röra på mig regelbundet, äta rätt och unna mig då och då och det har jag hållt mig till jättelänge nu och det känns väldigt bra :) Är mycket piggare nu och känner mig fräschare! Har tillochmed lärt mig att äta keso OOOO:::: maj gosh. Nu har jag dock haft problem med mina knän ett tag så jag har inte kunnat jogga som jag vill, men jag har istället tagit långa powerwalks istället och hållt på med yoga så att jag fortfarande håller igång! Någon som har några bra tips om hur man får bort smärta i leder utan att sluta röra på sig helt? 
Förresten så schemalägger jag inlägg nu ifall ni ville veta *känner mig bäst*

Kommentarer
Postat av: :)

Att cykla borde hjälpa! För de stärker musklerna runt knäna :)

2013-04-26 @ 16:54:21
Postat av: Annika

Epsomsalt i badet har jag hört om, inte provat själv men kommer nog göra det snart.
http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/epsomsalt-bittersalt

2013-04-26 @ 17:48:11
Postat av: Jessica

Jag brukar sträcka på mig rejält när jag får ont, håller på så till smärtan försvinner. Funkar för mig i alla fall :)))
Annars masserar jag samtidigt och gör lite "milda" benövningar om det är där man har ont iofs!

2013-04-26 @ 18:27:30
URL: http://Jescas.blogg.se
Postat av: Anonym

kolla med http://elinoskarsson.blogg.se/ hon hjälpte mig med tips om min benhinneinflammation och vad jag kan göra för att förebygga det. hon har säkert nåt bra svar till dig :) (hon är personlig tränare.)

2013-04-26 @ 22:55:58
Postat av: Anonym

Jag skulle föreslå simning! Jag har vänner med kroniska ledproblem och de säger att de mår mycket bättre efter att ha simmat. Dessutom rör man på hela kroppen när man simmar.

2013-04-27 @ 12:07:52
Postat av: Amanda

försöker också va mer hälsosam, går dock sådär ._. är för trött hela tiden.. och lat

2013-04-30 @ 15:08:02
URL: http://youngsithlord.blogg.se
Postat av: Felicia

Är reumatiker och har därför ont i lederna hela tiden, men det finns massor man kan göra! Har du ont i knäna då du springer kan du pröva att cykla/spinning, funkar för mig. Yoga är asbra och att stretcha mycket! Men långa powerwalks eller kanske intervaller funkar för dig?
Låter som "hej jag heter Felicia och är 1000 år" haha

2013-05-07 @ 15:04:48
URL: http://throughout.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0