Johanna Herrstedt - GlitterBox -

EN ANNAN DAG I VECKAN

Nu är det ju lagom roligt för när jag kom hem igår så såg jag att jag inte hade något wifi på mobilen som jag alltid har när jag kommer hem så jag gick och kollade till routern. Gissa om den har lagt av helt då eller?!??!! Ah så nu har inte jag något internet hemma just i svängarna då jag har bestämt mig för att blogga mera. Kanske försöker det sociala livet säga mig något? hmm... Just nu så sitter jag i datasalen i skolan för jag behövde betala min mobilräkning så tänkte jag kunde slänga in ett blogginlägg samt schemalägga ett inlägg också. HU to the RRAY?

I vilket fall är det ju Valborg idag och jag kunde egentligen inte kunna bry mig mindre. För mig är det bara en annan dag i veckan och jag känner inte ens för att göra något speciellt av dagen i vilket fall.Har en svacka i mitt välmående så jag vill bara ligga hemma i min säng, äta godis och kolla på några Glee-avsnitt (som tur är hade jag hunnit ladda ner hela season 3 innan routern kände för att dö) tills jag är i form igen. Så mina planer idag är inte något speciellt alls. Hade tänkt åka och köpa doftljus, en fet godispåse, städa sovrummet till grunden och avnjuta godiset medan jag ligger bland rena lakan i ren pyjamas och tittar på Glee i min ensamhet. Jag kanske tar en promenad innan det. Känner inte ens för att träna vilket jag egentligen aldrig hoppar över om jag har det planerat. Somewhat less good times are somewhat less good.


Och eftersom att jag inte gillar att lämna inlägg bildlösa så slänger jag upp en slags godisbild som jag hittade i arkivet. Ska ju äta godis idag... så något passande har den ju.
Och påtal om ingenting egentligen, jag hade tänkt göra om designen denna veckan men eftersom internet är i princip borta nu så får det la vänta ):
Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha söt :p

2013-04-30 @ 15:07:06
URL: http://youngsithlord.blogg.se
Postat av: anonym

alltså du måste nog ha de bästa generna EVER. :( dina ögonbryn är också perfektion hehehe

2013-04-30 @ 18:14:50
Postat av: Fanny

det låter som en himla perfekt plan ju, att äta godis i pyjamas i ett städat rum framför glee <3

2013-05-05 @ 22:31:20
URL: http://fannydarling.devote.se
Postat av: Anonym

herregud vad snygg du är kvinna!!

2013-05-28 @ 18:24:20
Postat av: H Fransson

herregud vad snygg du är kvinna!!

2013-05-28 @ 18:24:31
URL: http://madeforme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0