Johanna Herrstedt - GlitterBox -

M O T I V A T I O N


© Johanna Herrstedt

Medan jag har Freddie Mercury som samtalsämne, eller ah, senaste inlägg så tänkte jag att jag kan passa på att dela med mig av min motivationsbakgrund på mobilen. Som vääääldigt många vet så var ju Freddie sångare i bandet Queen som jag är ett väldigt stort fan av! Och "I won't be a rock star, I will be a legend" kommer ju från Freddie själv och man kan ju inte säga nåt annat än att han blev legenden han hade bestämt sig för att vara. Han sa ju faktiskt det innan han blev den där legenden o: Ja herre då, jag beundrar honom så mycket för livsglädjen och drivet han hade, det var/är så sorgligt att han dog allt för ung. Men vadfan ska man göra, världen är aldrig rättvis ):

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött att jag fyllde år den dagen

2012-12-13 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0