Johanna Herrstedt - GlitterBox -

LEE STAFFORD SHINE SPRAY


© Johanna Herrstedt

För någon mådan sedan köpte jag detta glansspreyet och jag kan med handen på hjärtat säga att jag älskar det! Håret blir glansigt, lent, och mindre frissigt, man får verkligen barbiehår :) Visst luktar sprayet plastigt men lukten försvinner nästan helt efter ett tag så bli inte orolig medan du sprayar på för då luktar det väldigt starkt. Spraya inte för mycket heller för det får håret att se fett ut och så känns det fett då också. 
Jag rekommenderar verkligen den här produkten till den som vill ha Hollywood-hår! Glöm inte att kvaliten på ditt hår avgör hur resultatet blir. Men har man bra kvalitet kan jag säga att resultatet bli bra :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag använder deras torrschampoo och det är grymt!

2012-11-21 @ 15:26:29
URL: http://tigermysig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0