Johanna Herrstedt - GlitterBox -

I N S T A W E E K

 
Ja asså jag har ju sett att dom andra storbloggarna håller på med den där Instaweek-grejen och så har jag blivit tipsad om det så jag kan väl ta och göra samma sak! SHIT MY GOD NU ÄR JAG LIKA COOL SOM DOM ANDRA *ironi*
Tror dock att jag gör fel nu... För man ska la ta bilder som är tagna samma vecka som man bloggar om det? Isåfall gör jag fel nu för alla dessa bilder är några veckor gamla! Men skitsamma, det gör mig orginell *ironi igen*
Jag heter JohannaHerrstedt på instagram ifall någon undrar. Jag lägger mest upp egobilder, natur-, djur- och matbilder. Spännande värre haha

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har länga tänkt fråga detta men inte riktigt frågat... Haha?

Hur stora töjningar har du? Hur långt tid tog det att töja så som du har? Har du några "nybörjar" tips? Funderar liksom på att töja :)

Svar: Jag har 16 mm i båda öronen och jag töjde 2 mm i månaden så det tog ju då 8 månader att töja :) Som du säkert redan vet så töjer man med spiral eller en spikliknande töjning (jag använde bara spiraler) och när du töjer så gör det efter du har duschat så skinnet är lättare att töja och "smörj in" töjningen med olivolja så går det fortare också. Det rekommenderas att INTE töja mer än 2 mm i månaden, risken för blowouts (sånt försvinner inte) och att öronen spricker blir större då! Lycka till! :)
glitterbox.blogg.se

2012-12-04 @ 19:54:38
URL: http://Jescas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0