Johanna Herrstedt - GlitterBox -

ADAM LUNDGREN


Som de flesta svenskar vet så är detta Adam Lundgren i rollen som Benjamin i Torka aldrig tårar utan handskar (som jag älskar så jävla mycket. Stående ovationer till Jonas Gardell! Till skådisarna och Simon Kaijser också). Och i sista delen när Rasmus dör så sitter ju Benjamin och Rasmus pappa och pratar om begravningen och det där att Benjamin inte får vara med för han inte är en del av familjen och allt det där taskiga. Hursom så gråter han ju och jag menar TITTA PÅ HANS VACKRA ANSIKTE. HANS VACKRA GRÅTANSIKTE. Jag vill krama honom och ba "ALLT KOMMER BLI OKEJ. DET ÄR BARA PÅ LÅTSAS" för... det är det ju. Och ah, han är fin. Perfekta jävla ansikte ):
Behöver jag ens fråga om någon mer blev helt såld på Torka aldrig tårar utan handskar haha?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det har var det enda jag pratat om sen seriens slut..Folk har kallat mig besatt!! Köpte boken! Sett andra filmer som dom är med i.. Jag längtar tills nästa bok kommer =)

2012-11-17 @ 13:06:22
URL: http://goldensanna.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh, jag har varit småkär i han sen han var med i Linas kvällsbok!

Svar: Han har väll inte varit med i den filmen? o:
glitterbox.blogg.se

2012-11-17 @ 15:07:10
Postat av: Jenny

Jo, han var "Lillis", det var ju en liten roll men ändå!:´)

Svar: Jaha! :)
glitterbox.blogg.se

2012-11-17 @ 15:15:28
Postat av: Anonym

och som vanligt spoilar du.. ingen respekt för dina läsare eller? bete dig som folk för i helvete, idiot.

Svar: Men oj lugna dig. Det kanske är du som ska bli tillsagd att bete dig som folk? :) Läs inte om det stör dig så mycket. Det är inte mitt ansvar över vad du läser så skyll dig själv och tydligen så visste du att jag har spoilat (en gång) förr
glitterbox.blogg.se

2012-11-17 @ 15:21:54
Postat av: Corny

HAHA MEN GUD, kommentaren ovan??
Typ hela Sverige har ju sett serien redan, så har man inte sett den får man väl skylla sig själv för folk kommer prata om den.

Riktigt fin serie, grät under alla avsnitten!

2012-11-17 @ 17:54:49
URL: http://cornyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju inte första gången som du berättar vad som händer i en film eller bok. onödigt som fan

Svar: Jag har spoilat en gång förr (som jag sa dessutom) och det var efter jag hade sett Dark Shadows och jag sa vad som hände i en sjukt oviktig scen i filmen som egentligen inte avslöjar filmen i helhet (samma om TATUH) och det var EN som reagera som du. Så vad jag tycket är "onödigt som fan" är att du lägger din tid på att flippa på mig på nåt du tog ditt val att läsa. Ta en kaka och andas istället
glitterbox.blogg.se

2012-11-17 @ 18:32:57
Postat av: Rebecca

Jag läste din blogg och kom på, just fan skulle ju se den. Så såg ut den nyss, så jävla fin berättelse! Och jag tycker inte du spoilade, man får ju fan se att han är sjuk första scenen..

2012-11-17 @ 20:05:08
URL: http://perfectfreak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0