Johanna Herrstedt - GlitterBox -

BROWN


För er som har missat det så kan jag berätta har jag brunt hår numera. Jag färgade det exakt för 19 dagar sedan men jag har än ingen bra bild på hur mitt hår ser ut så halvtastiga Instagrambilder får duga! Bättre bild kommer väll så småningom o: Jag kommer färga tillbaka till rött hår, jag har bara vilopaus för min plånbok och mitt hår! Man blir fattig om man vill ha riktigt rött hår ): Sååå om det dyker upp bilder där jag har rött hår så är dom gamla om jag inte säger något annat!

Translation:
For you who have missed I can tell you that I have brown hair. I dyed it exactly 19 days ago but I have no good picture yet on how my hair looks like so mediocre Instagram pictures is enough for now! A better picture comes eventually o: I am going to dye back to red, I only have a break for my wallet and hair! You get poor if you want to have really red hair ): Sooo if it appears pictures where I have red hair the pictures are old unless I say something else!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Snyggt var det iallafall!

2012-05-24 @ 17:14:39
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Pau

Helvete!

Du e så vacker att jag smäller av!

Fan! Jag vill se ut som du så jävla mycket!

Fin i alla hårfärger och blir bra på alla foton i alla vinklar... SNYGGSNYGGSNYGG

2012-05-24 @ 23:27:05
URL: http://cozycoffin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sååå fin! hva heter du på instagram?

2012-05-25 @ 20:43:57
Postat av: Hannah

Är du inte tillsammans med Patrik(?) mer? :(

2012-06-01 @ 17:00:27
Postat av: Anonym

Och alltså, vilka lösögonfransar använder du liksom, dagligen?

2012-06-08 @ 14:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0