Johanna Herrstedt - GlitterBox -

FAVORITE FALSE LASHES


© Johanna Herrstedt

Dessa är mina favoritlösögonfransar som jag använder nästan varje gång jag använder lösögonfransar :) Limmet som kommer med är superbra och fransarna ser inte plastiga ut med tanke på att det är 100% människohår! Visst ser man att det är lösögonfransar men dom ser inte superfejk ut, om man sätter på dom rätt iallafall.

Translation:
These are my favorite false lashes that I use almost every time I use false lashes :) The glue that comes with is super great and the lashes don't look plastic since it's 100% human hair!
Sure, it shows that it's false lashes but they don't look super fake, if you apply them correctly that is.

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Åh dom där är mina favoriter också :)

Så sjukt snygga!

2012-06-09 @ 12:55:17
URL: http://beautybym.se
Postat av: Fanny

Använder sådana varje dag, de är bäst! Växlar mellan 105 och 111. Tycker dock inte att limmet som medföljer är bra så köper till separat lim. Det kostar 99 men med tanke på att det räcker i typ ett halvår så är det värt det. <3

2012-07-03 @ 10:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0