Johanna Herrstedt - GlitterBox -

VISIBLY CLEAR


© Johanna Herrstedt

Jag har haft rätt synliga porer så länge jag kan minnas. Jag vet inte om dom syns mer för att jag är stört blek men jag har iallafall stört mig väldigt mycket på att dom aaaaldrig förvinner och dom går inte riktigt att klämma hela tiden, det blir mest bara sår då. Så igår slog jag näven i bordet och la cirkus 100 spänn på anti blackheads!
Jag har läst recensioner om dom här produkterna och vissa säger dom funkar suveränt och vissa funkar det inte så bra för, funkar det inte för mig så ska jag kasta småsten på gamlingar och sno kattungar. Jag får hoppas på det bästa! :)
Om 3 veckor ska jag göra en egen recension för det står på förpackningen att man ska se resultat efter den tiden!

Translation:
I have had fairly visible pores as long as I can remember. I don'y know if they show more because I'm very pale but I have been bothered by them because they neeeeever go away och I can't really pop them, I most of the time just get little wounds. So yesterday I went down to business and spend around 100 SEK on anti blackheads! I have read rewievs abou these products and some say that they work great and some say they hardly work, if they don't work on me I'm gonna throw pebbles at old people and steal kittens. I'm hoping for the best! :)
In 3 weeks I'm gonna do my own review because it says on the bottle that you can see results after that time!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker personligen att visibly clear är jättebra! Speciellt ansiktsskrubben! :)

2012-04-04 @ 21:21:56
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/
Postat av: corny

Använde den till höger ett tag, och fick så sjukt mycket röda finnar!

Vet inte om det var min hy som var överkänslig men den flaskan åkte iallafall i soptunnan.

2012-04-05 @ 17:32:19
URL: http://cornyz.blogg.se/
Postat av: s

använt detdär, men det var kasst. fick stora innebrännare, stinker av alkohol och känns som den fräter på ansiktet nästan :(

2012-04-05 @ 18:58:59
URL: http://talk-dirty-to-me.tumblr.com/
Postat av: s

btw du måste ha kräm också, antar att du har någon annan men om du inte har det så börja med det! annars kommer dom där torka ut huden sjukt mycket!!

2012-04-05 @ 19:00:04
URL: http://talk-dirty-to-me.tumblr.com/
Postat av: sofie

funkade inge vidare för mig..

nu kör jag på rengöring, peeling och dagcreme från md formulations. typ 1500 kr för tre produkter från det märket. men jävlar va bra de funkar.

2012-04-06 @ 00:48:50
Postat av: nathalie

testade daily scruben för ganska längesedan och upplevde den som en bra produkt. hade helt glömt bort den! :)

2012-04-06 @ 20:55:04
URL: http://nathalieisadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0