Johanna Herrstedt - GlitterBox -

SMOOTHIE


© Johanna Herrstedt

De senaste dagarna har jag gjort smoothies till mig varje dag mest för att det är så hiiiiimla gott och så är det ju en vitaminbomb också :) Och så har folk frågat efter receptet och sanningen är den att jag går inte efter nåt recept, jag bara slänger i de bär/frukter jag vill ha och mixar ihop med kanske 2 dl vaniljyoughurt. Jag tar typ 1 dl hallon, 2 dl jordgubbar, 1 dl hackad mango och 2 dl vanilyoghurt ungefär, lita på ditt ögonmått. Funkar fint!
Färska bär är ju alltid nyttigast och godast, men man har ju inte alltid det när det inte är bärsäsong o:

Translation:
The past days I've made smoothies for myself everyday mostly because it's soooo tasty and it's a vitamin bomb as well :) And people have been asking me for recipe and the truth is that I don't follow any recipe, I just throw in the berries/fruits I want and mix it with about 2 DL vanilla yoghurt, trust your eyes. Works fine!
Fresh berries are always healthiest and tastiest, but you don't always have that when it isn't berry season o:

Kommentarer
Postat av: johanna

Men herreguud vad gott!!

2012-04-21 @ 21:03:06
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

jag har pimplat smoothies senaste dagarna... kanonbra frulle!

2012-04-21 @ 22:26:33
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0