Johanna Herrstedt - GlitterBox -

GRATIS HUS, THE SIMS 3

Antingen senare idag eller imorgon så kommer detta huset finnas att ladda ner med 1 sims, 1 dalmatiner och kanske (jag är inte säker) en enhörning! Så om du är en latmask som vill ha ett färdigt hus som också är möblerat eller kanske tycker huset är fint så är det bara att ladda ner :) Jag lägger upp länken till nerladdningen så fort som jag har laddat upp det på Sims exchange!
Bilderna gör inte så mycket rättvisa, men dom visar iallafall hur huset och rummen ser ut.

P.S Ett rum som jag missade är ett gästrum/extrarum som kommer sist i hallen


Toaletten kom inte med i bild, men den står typ bakom mig om man säger så
Jag kan inte rå för ljusskillnaden på under och övervåningen, därför ser väggarna mörkare ut på övervåningen :( Det syns inte lika mycket på dagen iaf
Badkaret är bakom mig så det kom inte med i bild

Detta är simmen som kommer med i nedladdningen :) gillar ni inte henne kan ni ju bara sparka ut henne eller nåt, eller vara sådär hemsk och döda henne!
Och som sagt, jag är inte säker på om enhörningen kommer med eftersom man inte kan göra den själv utan man måste fånga den. Men jaja
Som ni ser så har jag en ganska ren och mörk stil med lack of color, men det är ju bara ändra om du inte gillar det :) Kom gärna med lite åsikter om huset och hushållet, jag är faktiskt ganska nöjd med vad jag har gjort!

P.S 2 Jag vet inte hur det blir med möblerna och så om du inte har dom simsspelen som har vissa möbler, men det märker du haha!
Trackback
RSS 2.0