Johanna Herrstedt - GlitterBox -

THE SIMS 3 PETS

Ingen kommer bry sig om detta inlägget, men THE SIMS 3 PETS ÄR FAN DET BÄSTA SIMSSPELET HITTILS!

Första hästen jag skaffade skapade jag från grunden, hon ser i princip ut som jag vill att min drömhäst ska se ut! Och så heter hon Madeira som en av mina favorithästar i stallet där jag rider, fast den Madeira ser inte alls ut som Sims Madeira
Min sim kunde inte rida i början, precis som alla andra simmar, och det såg cpfult
Sen fick Madeira ett föl tillsammans med en vit häst som hette Kraken, en avelshingst från ridcentret. Fölen är inte gulliga alls och min lille tölp heter Nova.
Ooooooch så hoppade Madeira för första gången, nu har hon alla färdigheter i hoppning och kapplöpning!
Och så adopterade jag en polle som heter Sparre som jag tränade upp och sen sålde för 10 000+ simdaler! Blev nästan lite känsloladdad när jag lämnade bort honom, hade honom sen han var föl!
Så hade Nova vuxit upp och behövdes ridas in, eller dresseras som det heter på sims.
Till slut var han fulltränad i hoppning och kapplöpning och redo att säljas, fick 13 000+ för honom! Blev lite emotionell där med :( Jag är så töntig!!11 Min sim har i livslång önskan att tjäna 40 000 simdaler med sina hästar, så ah, jag tävlar och avlar pollar.

Och här är den hästen jag håller på att träna nu, Hades heter han! OOOOOH!!1111ettett nämen han är fin, gjort han själv och allt! Tror jag ska behålla honom och göra några små föööööl

The awkward moment när man gör sig själv i sims men gör simmen hundra gånger snyggare än vad man egentligen är....

Förövrigt hittade jag enhördningen. D-D-D-DA COOLEST SHIT EVARRRRR!!!seriöst
Trackback
RSS 2.0