Johanna Herrstedt - GlitterBox -

VALBORG

Igår var det ju Valborg och jag var bjuden på middag hos min kompis Kajsa :D Det var jätte kul att träffa (nästan) alla mina kompisar från Kvarnby, har sankat dom så sjuuuukt mycket ♥ Såklart så åt vi och satt och pratade om allt mellan himmel och jord, uppdaterade varandra, pratade om sjuka människor, skolan, pojkar! Selma och Ebba har ju pojkvän nu och så! Och jag snackade ju om en lalalala~ vill säga namnet men vågar inteee :>
Nä men vi hade jätte kul och mysigt :D Måste göras om oftare! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

sägsägsäg :D inte för att jag vet eller känner HAHA men man blir så glad :) eller ge han ett "kodnamn" eller smeknamn eller nåt här på bloggen!



du är vacker och det var kul o läsa att du haft en bra valborg :>

2011-05-01 @ 20:33:14
Postat av: Nadja

Åh, jag älskar när du skriver om "pojken". Håller med Michelle, ge honom ett kodnamn! Din blogg är super som i bra och inte som i alkohol :)

2011-05-01 @ 20:40:20
URL: http://blamingnargles.blogg.se/
Postat av: Ebba

ååh, Johanna, varför ställer inte du och jag upp med bilder på oss i en snygghetstävling? Våra miner är ju vackrare än någon annans, helt klart.

<3

2011-05-01 @ 21:36:50
URL: http://someonespeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0