Johanna Herrstedt - GlitterBox -

MEANWHILE IN TURKEY

Kommer väll ångra att jag lägger upp denna bilden sen..... Hursom! Sitter i lobbyn nu och nördar med min dator, thank God att det finns gratis internet här! Jag har det svinbra här borta i Turkiet :D över 40 grader och sol utan ett enda moln på himlen varje dag! Jag har det helt ok ändå ~ you know bro, femstjärnigt hotell (all inclusive) med stora pooler och galet nära till hotellets privatstrand! Duger.
Vad som inte syns på bilden är att jag har blivit brun! VAD HÄNDE DÄR?! jag som egentligen är kritvit.... Vad som syns på bilden dock är att jag hade bränt mig i ansiktet </3 (bilden är från första dagen). Men det är hyffsat borta nu, för nu är jag som sagt brun istället! Dock somnade jag i solstolen tidigare idag, och jag hade inte smörjt in mig med solkräm innan..... så jag är gott röd på hela baksidan haha D: Men det är inte så illa så det blir brunt och fint sen!
Nu orkar jag inte berätta mer, ni får la veta mer sedan när jag kommer hem på söndag eller nåt! HA DET BRA I SVENNELANDET! och alla andra utanför ♥

Kommentarer
Postat av: michelle

daumn gurl! finis :)

låter asgött, vill också bo på femstjärnigt hotell och bättra på brännan :( här i skåneland skiner inte solen må du veta.. Ha det bra nu! x

2011-07-13 @ 21:29:48
Postat av: emma

JAG TROR SERIÖST DU ÄR PÅ SAMMA HOTELL SOM JAG VAR PÅ FÖRRA MÅNADEN :DDDD fangirl

2011-07-13 @ 21:43:26
URL: http://throwup.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är söt, okej?

Både med och utan smink!

Förstår du hur mycket jag är avis på dig?!



Ha det så mysigt i Turkiet! :)

2011-07-14 @ 00:30:25
URL: http://dexii.blogg.se/
Postat av: Elin

Jävlar cp vad snygg du är, ååååååååååååh

2011-07-14 @ 11:52:39
URL: http://cherrybiotica.blogg.se/
Postat av: Lilja

Vackraste bilden på dig någonsin! Du borde seriöst sluta använda smink.

2011-07-14 @ 12:27:37
Postat av: Denise

du är minst sagt väldigt vacker!

2011-07-14 @ 13:32:29
URL: http://denisuus.blogg.se/
Postat av: elvira

gud va söt du är! det ser inte ut som att du har bränt dig. det ser mer ut som att du har lagt på lite puder på kinderna :D skit sött ju.

2011-07-14 @ 14:16:13
URL: http://loveismyweapon.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fixar du ditt hår sådär? skitsnyggt :D

2011-07-14 @ 16:21:57
Postat av: c

åååååh du är så jävla fin ):

2011-07-14 @ 18:24:09
Postat av: erica

åh vad fin du är utan smink <3

2011-07-23 @ 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0