Johanna Herrstedt - GlitterBox -

NOSTALGI PÅ EN PINNE

© Johanna Herrstedt

När jag var och köpte godis i den lilla kiosken som jag har köpt godis av så länge jag kan minnas så kollade jag mot hyllorna med inpackat godis när jag stod i kön med mitt lösviktsgodis i en påse. Så såg jag dessa klubbor ligga i en låda och jag blev genast nostalgisk och ville ha en för jag åt alltid en sån här klubba minst en gång i veckan när jag var liten. Så många minnen bara flashade framför mig och jag sprang och tog mig en klubba!
Först slickar man på klubban, sen doppar man den i pulvret som är i påsen och sen stoppar man den i munnen så knastrar det jättemycket, det är ju det som gör klubban så speciell :) Åh, det var så mysigt att minnas tillbaka till barndomen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åååh! Jag åt oxå sånna klubor när jag var liten. :)

2011-07-31 @ 15:36:02
URL: http://blackmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0