Johanna Herrstedt - GlitterBox -

EARLY IN THE MORNING

Det är lite roligt för man kan inte se knänen bra alls i dessa strumpbyxor, och mina smått kobenta ben förstärker det. Det var fin natthumor det~ But me gusta bilden ändå.punkt

BTW, kl 7 så vart jag pigg som en lärka (kanske inte, men rätt pigg var jag) och hade ingenting att göra så jag tog mig en liten promenix :) Fast det spöregnade när jag hade kommit halvväg så det sög lite </3 Men nu är jag rätt trött igen, så om jag känner mig själv rätt så sätter jag på en film och hoppas på att jag sover i 1 timma eller två! Fast det kommer nog inte hända för jag har en förjävla irriterande hicka som aldrig tar slut och nu gör den ont också... WHAT THE FUCK IS THAT?!?!? så gör man inte :( fak jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0