Johanna Herrstedt - GlitterBox -

DA SOLBRÄNNA

Ursäkta om bilden är stötande eller uppfattas på fel sätt, det är inte meningen! Jag kan bara jämföra brännan på magen, rumpan och brösten så jag kände att magen var mest tillämpad.

Hursom, som sagt min första bränna på flera år... DET ÄR SÅ FRÄMMANDE! På riktigt O_O Jag föredrar ändå att vara blek :C det passar mig bättre trots att blodådrorna lyser igenom då. Jag ser så smutsig ut när jag är brun. Iallafall i ansiktet! ME NO GUSTA!!!111
Och ja, det är mina egna naglar. Folk undrar ju!
Jag är typ helt emot lösnaglar, det känns så löjligt att klistra på platsbitar på fingrarna  o_O Och så ser det ofta jättefejk och skabb ut. En tjej i min klass har något som hon kallar för material, det ser iallafall äkta ut eftersom det "målas" på ens egna naglar i naglarnas egna längd om jag har fattat det rätt!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Du kan då iallafall BLI brun. Det kan inte jag :C Jag är alltid blek.

2011-07-19 @ 12:49:49
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: fanny

Jag kan inte heller bli brun x(

Oj vilka fina naglar!^^, mina växer typ aldrig :(

2011-07-19 @ 15:08:09
URL: http://fannynordst.blogg.se/
Postat av: Lisa

Inget illa menat mot dig nu så ta de inte fel få något sätt!!<3



Men tyckte att de va lite konstigt när du sa att du är "helt emot" lösnaglar... Jag menar, du har ju lösögonfransar och är inte de lite samma sak?? :/ även om det är jävligt snyggt med lösögonfransar så ser de ju inte riktigt äkta ut det häller?? så varfför vara anti något som är i stort sätt samma sak?? går inte ihop för mig.. tacksam för svar!



PS:älskar dig och din blogg<33

2011-07-19 @ 16:43:41
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-19 @ 17:00:48
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Elvira

Oj, du har ju blivit rätt så brun ju. Tycker också att du passar i blek hy mer än brun. Men brunt är också snyggt på dig. Jag vill gärna bli blek. Men funkar inte riktigt O_o

2011-07-19 @ 20:04:01
URL: http://skydreaming.blogg.se/
Postat av: alice

tjääänaaa! Killen du postar bilder på på din tumblr och du inte vet vem han är heter Francisco Lachowski, just so you knoow! puss

2011-07-19 @ 22:31:48
Postat av: Vanessa

Gud, vad du har blivit brun! haha, jag är typ lika vit som du var förut.. och jag hatar också lösnaglar, har typ lika långa naglar som du har, bara att jag gör nageldekoskitsaker och allt så ehm.. dom håller på att gå av.. haha, men att ha riktiga långa naglar, det är as najs! och det här kommer säkert låta skit konstigt, men jag gillar din mage.. hahah, fifan random.

2011-07-19 @ 23:46:14
Postat av: Anonym

magen ge mig.

2011-07-21 @ 03:10:11
Postat av: Anonym

Could you please tell me the name of the nailpolish you are wearing here? Pleaase?! Its gorge.

2011-08-04 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0