Johanna Herrstedt - GlitterBox -

BÄSTE VÄN


© Johanna Herrstedt

Bara så ni vet så är Ebba min bästa vän och bäst overall ♥ Är ni dumma så är ni jättedumma mot mig JÖST SÄYIN! So please be nice to each other! :) Här är hennes blogg -> http://someonespeciell.blogg.se/ det snöar där. Det är ju väldigt snålt med snö så ni kanske vill ha lite iår med!
Ebba är typ en av dom få som jag faktiskt åker hem till och skrattar så jag gråter, vi skrattar över saker som inte är kul egentligen. Det är bäst!

Här är en video som jag tycker är rolig, men det tycker nog ingen annan ):


Och till sist en till fin bild Ebba! Jag fick styla henne och allt, men jag hade mensvärk så plåtningen varade i ungefär 5 minuter tills jag låg på henne golv och tyckte synd om mig igen!

© Johanna Herrstedt

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag älskar dig. Kom och ligg på mitt golv och gråt med mig över mensvärk, krig och förödelse.

FÅÅREVER WE WILL BE TOGETHERRRR

2011-12-23 @ 20:15:30
URL: http://someonespeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0