Johanna Herrstedt - GlitterBox -

MÅNDAG

© Johanna Herrstedt

Halvtorkat hår jaja, jetesniggt!
Hursom, jag har precis tuggat i mig rostade mackor med blåbärssylt och druckit chai ♥ Tänkte ta kort på det för det såg så gott ut, men min hunger visar ingen nåd! Inte ska en kamera hindra mig från att smaska i mig mackorna på basta! .... Dom ska ju inte hinna kallna :(
Jaaaaahap, snart så ska jag ut och cykla, ska bara låta maten lägga sig i magen först. Och sen ska jag duscha :)
I mörra ska jag träffa Patte, han får vara med på att jag inte orkar vara snygg, för palla sminka sig hela tiden </3 OCH PÅ ONSDAG BÖRJAR SKOLAN! orkarinte.

Kommentarer
Postat av: Hilda<3

Kan du visa hur du gör den sminkningen/Eyelinern? Sjukt snygg! :O <3

2011-08-15 @ 22:00:18
URL: http://www.hilarioushilda.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0